mspalexa077

Alla inlägg under februari 2013

Av mspalexa077 - 28 februari 2013 15:15

Hejsan! Jag sa ju att jag inte skulle blogga i ett inlägg på några dagar men när jag logga in på MSP var det sommar tema! Jag bah: Va redan!? Bild kommer:







  

Jag skulle igentligen inte blogga nu men det blev de:D  //Alexa

Av mspalexa077 - 27 februari 2013 18:17

Hej jag tänkte ta en liten bloggpaus några dagar! Varför undrar ni kanske SVAR: Vill njuta av sportlovet! Kanske blir paus från msp jag vet inte iallafall jag tar en bloggpaus ni kanske tkr de är tråkigt men.. aa ska bara ta en paus i några dagar! Men sluta inte läsa min blogg för det:( jag kmr blogga mer jag tar bara en paus:)  Ha det bra tills dess hejdå! //Alexa

Av mspalexa077 - 27 februari 2013 15:24

 Hejsan nu har jag ju börjat med ''Dagens Moviestar'' men det tar vi på slutet (Alltså bilden). det är en ny uppdatering på msp på ''Byten'' här kommer en bild:




  Japp, och nu kommer ''Dagens Moviestar'':






  SofiaSweetSofia blev ''Dagens Moviestar'' för att hon gav mig 2 autos idag och var EXTRA SNÄLL mot mig. Hejdå! // Alexa

Av mspalexa077 - 27 februari 2013 12:37

Hejsan har skapat en gubbe på Engelska msp bra träning (man lär ju sig mer och mer Engelska) jag kan Engelska men inte allt på Engelska. Bjuder på en liten bild enjoy!:




  Haha, hejdå!:) Ps. har frågestund kommentera frågor! //Alexa 

MSP
Av mspalexa077 - 27 februari 2013 11:05

  Cool? //Alexa

Av mspalexa077 - 27 februari 2013 08:50

Hej ursäkta för dålig uppdatering men har ju sportlov (har varit borta) och jag har inget nätverk från mobilen så kunde inte blogga men nu bloggar ja(: Jag frågede er om ni ville att jag skulle börja med ''Dagens Moviestar'' men ingen har sagt ''Ja'' eller ''Nej'' men äch.. jag börjar med ''Dagens Moviestar'' så att det blir ngt roligt här på bloggen. Men nu vet jag inte vad jag ska ''Skriva'' direkt... men nu kommer hjulet (hur många sc jag fick idag som dem flesta vet xD) :




 

Fick 5 sc som vanligt xD Hejdå //Alexa

Av mspalexa077 - 23 februari 2013 14:18

Hej vad är viktigast för dig? Kommentera! :






  Jag tar iallafall 1:an : Att ha vänner // Alexa

MSP
Av mspalexa077 - 23 februari 2013 09:33

Hej jag tänkte börja med nåt som heter ''Dagens tema'' Iallafall här har ni temat:







  Fashion tema! // Alexa

Presentation


En blogg om msp♥ Skicka gärna in frågor Kram!

Frågor till mig?♥

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Lite
 Sådär
 Grym
 jätte bra och grym
 Älskar den

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Prata med datorn

Red Bobblehead Bunny

Bobblehead Bunny

Blinkys

Lucky Charms Rainbow

Ran Egg - Shugo Chara

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards