mspalexa077

Alla inlägg under mars 2013

Av mspalexa077 - 29 mars 2013 09:48

Jag vet! Ska typ sluta blogga på denna blogg kanske blogga ibland på denna jag har en irl blogg och så men aa ska sluta blogga på denna tyvär:( PS. Kanske gör ett inlägg ibland när jag är inne på msp Förresten glad påsk på er! //Alexa

Av mspalexa077 - 22 mars 2013 16:34

Hejsan jag vet att bloggandet har varit dåligt men aa. SORRY! jag ska börja igen och ni kanske undrar på vad? Jo att blogga tog en paus typ.. och sen så hade jaghalvslutat på msp men idag var jag inne:) Och sen så glömde jag att säga att det är snart påsk och då ska denna blogg bli awesome:D det ska vara påsk tema på min msp-blogg (alltså denna blogg) så nu måste jag fixa lite med det så.. och jag kommer att blogga ofta nu nu ska jag göra det AWESOME här på bloggen så hejdå! Ha det fint♥ //Alexa PS. jag skriver ´fel ibland det är för att jag skriver fort

Av mspalexa077 - 13 mars 2013 15:47

Hejsan blev filmad på msp med några andra (en vän filma vi håll kontakt på Skype) som ska lägas ut på yt! Här komer en blogg-bild ifrån msp:D Enjoy..


  Haha vi är så coola alltså nej jag skämta:D Aja hejdå Ha det fint♥ //Alexa

Av mspalexa077 - 13 mars 2013 14:50

Hejsan just nu har jag på mig myskläder och bloggar på min dator tänkte uppdatera lite:) Ja som ni kanske ser i rubriken ska jag se på film igen för det är så mysigt och roligt. Har redan gjort läxorna. Är inte inloggad på msp har inte vart det idag.. Men nu ska jag se på film och logga in på Skype så jag kanske bloggar senare (det tror jag nog) Ha det fint♥ //Alexa

Av mspalexa077 - 12 mars 2013 16:19

Tja tja nej men hejsan jag tänker berätta lite saker så vi sätter igång! Jo jag kommer inte att blogga idag eller kanske? men jag hinner nog inte för att jag ska se på film på min dator och det är ''Familjen anorlunda'' och ta det chill så vet inte om jag kommer logga in på msp och sen så ska jag fixa mig till dansen (som jag gör på tisdagar) och sen äta och sen åka sen hinner jag nog inte att blogga när jag kommer hem ska ta en dusch (stavning) sen sova så därför skriver jag ett inlägg nu<3 Bättre en inget inlägg idag  ville bara berätta lite ''info'' nu ska jag se familjen anorlunda så.. bye bye! Ha det fint♥ //Alexa PS. förlåt för kort inlägg men det bli inlägg imorgon:)

Av mspalexa077 - 11 mars 2013 15:48

F'n vad tur man har!  

Bloggar kanske senare Ha det fint♥ //Alexa

Av mspalexa077 - 10 mars 2013 18:29

Hej jag har inte bloggat på ett tag eller jo fast det var imorse typ.. Iaf alldeles nyss var jag ute och fotade i mörkret så blev inte så bra ljus direkt:/ Men fotade på dagen också och då blev det bättre ljus:) Har inte så mkt att säga mer än de.. Ha det fint♥ //Alexa

Av mspalexa077 - 10 mars 2013 09:06

Hejsan ni kanske märker att det händer saker eller vad man ska säga det är för att jag fixar bloggen så att det blir bra  

Ville bara säga det (detta blev ett jätte kort inlägg) Ha det fint♥ //Alexa

Presentation


En blogg om msp♥ Skicka gärna in frågor Kram!

Frågor till mig?♥

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Lite
 Sådär
 Grym
 jätte bra och grym
 Älskar den

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Prata med datorn

Red Bobblehead Bunny

Bobblehead Bunny

Blinkys

Lucky Charms Rainbow

Ran Egg - Shugo Chara

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards